sobota, 2 marca 2013

Informacja.

Cześć Pysie!

Bardzo długo nad tym myślałam i zdecydowałam się zawiesić tego bloga, na jakiś czas. Sama nie wiem ile to potrwa. Nie chciałam tego robić, ale nie mam pomysłów na kontynuację SD. Piszę rozdział, nie wiem jednak ile mi to zajmie. Ostatnio pomyślałam, że zamknę to opowiadanie na prologu + 5 rozdziałach + epilogu. Jednak to nie oznacza zupełnego końca. Myślę o drugiej serii, pisanej z innej perspektywy, opisującej dalsze losy bohaterów SD. I tutaj mam pytanie do Was. Szczęśliwe, czy smutne zakończenie? Od tego zależy jaka będzie część druga. Bardzo liczę na Waszą pomoc i bardzo przepraszam, że Was zawiodłam.

Do następnego, mam nadzieję jak najszybciej. :) xx

Love, 

@maaluutkaax33

10 komentarzy:

  1. Jejku wielka szkoda że
    zawieszasz bo to opowiadanie jest cudowne *o* a co to pytania to
    wolałabym szczęśliwe zakończenie :) Wracaj tu szybko ;*
    / Juliette xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. nie zawieszaj :((((((((((((((((((
    u mnie w końcu nowy ;ppp
    weirdfascination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Weszłam, aby w końcu skomentować 4 odcinek. Spytasz dlaczego teraz? Bo jestem okropnym leniem, narzekam na brak czasu i weny, jeżeli chodzi o komentowanie. Ale czytam taką wiadomość... ranisz me Niamowe serce, wiesz? Ale rozumiem Twoją decyzję i szanuję. Bo kto, jeżeli nie Ty właśnie wiesz, czego potrzebujesz, prawda?
    Nie wiem czemu, ale boje się, że nie wrócisz, czego nie chcę. Okej, potrzebujesz tego - zawieś, ale wróć, dobrze? Bo ta historia jest tak wyjątkowa, że musisz ją dokończyć. Nie możesz mnie zostawić z niedokończonym opowiadaniem, okej?
    Zadałaś najtrudniejsze pytanie: szczęśliwe, czy smutne zakończenie. Wszystko ma swoje plusy i minusy. I bardzo chcę, aby Liam zaznał szczęścia, bo cholernie na to zasługuje. Ale lubię smutne zakończenia, bo są wtedy takie bardziej życiowe? W końcu nie zawsze w realnym świecie wszystko kończy się cukierkowo, no nie? :) Ugh.. nie wiem, co Ci odpowiedzieć, przepraszam.
    Napawa mnie radością, że planujesz drugą serię, serio! :)
    I wiesz, co jeszcze? Nie zawiodłaś mnie, nawet w najmniejszym stopniu, w żadnym słowie, geście. Jesteś niesamowita, tak jak to co piszesz i mogę czekać do końca życia na ten 5 rozdział, bo wiem, że będzie warto! :)
    Pozdrawiam, xx
    PS. Ta informacja trochę wytrąciła mnie z równowagi i odcinek skomentuję jutro, dobrze? Przepraszam za zwłokę, jestem złym czytelnikiem, wybacz.
    pookolorowana

    OdpowiedzUsuń
  4. dla tego opowiadania to ja będę
    zakończenie daj może szczęśliwe. Tak na poprawę humoru dla wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  5. szczesliwe :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Odwiesisz ? :( Niedawno znalazłam tego bloga i go po prostu pokochałam ♥ Prosze odwieś go !

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda że zawiesiłaś bloga, bo jest jedyny w swoim rodzaju.. Zakończenie.. Hmmm.. Może takie słodko-gorzkie? Nie wiem co dokładnie miałoby się wydarzyć by takie było, ale Ty już raczej coś wymyślisz ;P Mam nadzieję że wrócisz jak najszybciej, zwłaszcza że już dość długo Cię nie ma..

    OdpowiedzUsuń
  8. [Spam]Hej! Chciałybyśmy zaprosić na nasz nowy blog: http://ill-look-after-you.blogspot.com/Na razie mamy imaginy, ale wkrótce pojawi się tam opowiadanie o dwóch dziewczynach, które rozpoczynają swoją przygodę z One Direction. Będzie tam wiele sekretów, smutnych, ale także i wesołych sytuacji.Serdecznie zapraszamy!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem cały czas obecna i czekam na kolejny rozdział! Trzymaj się kochana cieplutko! *hug*

    OdpowiedzUsuń
  10. Nadal czekam na kolejny rozdział :) Słońce proszę odwieś tego bloga ! On jest po prostu nieziemski, nie może się zmarnować :(
    Sćiskam i Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń